Saturday 16 November 2013

China Glaze -Put a bow on it

Hi,
Today I'll show you a new nail polish from the latest China Glaze collection - Happy HoliGlaze. This one is called Put a bow on it and I  was really surprised yo find out that it's a sand effect nail polish. I didn't figure it out after seeing only a few swatches online, but I have to admit that I like it even more this way.

Buna, 
Astazi va voi arata o noua oja din ulrima colectie China Glaze - Happy HoliGlaze. Cea pe care o sa v-o arat se numeste Put a bow on it si am fost foarte surprinsa sa vad ca efectul este unul nisipos. Nu mi-am dat seama de acest lucru doar vazand niste swatch-uri online, dar trebuie sa recunosc ca imi place mult mai mult asa. 
Daca locuiti pe teritoriul Romaniei, puteti comanda aceasta oja in exclusivitate de pe 
Beauty in the Bottle. De asemenea, ei aduc la comanda oje de la diferite firme care nu se gasesc in tara noastra, la preturi rezonabile.

Unfortunately, because of the post's negligence, I got this one broken. Happily, I could save some and I moved it into an old nail polish bottle.

Din pacate, din neglijenta postei, am primit aceasta oja sparta. Din fericire, totusi, am putut salva ceva din aceasta oja si am mutat-o intr-o sticluta veche. 

This is how it looks like applied in two coats, without any top coat. 
Asa arata aplicata in doua straturi, fara top coat.

Maybe you've seen the beautiful ring in the first picture. It got it from Rings and Tings, an online jewelry store. I also got two necklaces, which you might have seen on facebook.

Poate ati remarcat acest inel frumos in prima poza. L-am luate de pe Rings and Tings, care este un magazin online de bijuterii. De asemenea, mi-am mai luat doua coliere, pe care probabil le-ati vazut pe facebook.

P.S. From now on, I'll be using my instagram more frequently, so don't forget to follow me @konadaddict! I've already posted a picture. 

15 comments:

Anca said...

Superba oja ;) pacat ca s-a spart la transport, dar si bine ca ai putut salva ceva

Anonymous said...

pacat de ea pt ca arata minunat

Mădălina said...

Bine ca nu s-a pierdut toata si ai reusit sa o transferi in alta sticluta. Si inelul si manichiura imi plac mult.

Unknown said...

That is a really pretty color!
XOXO Jeannie
www.paintedpinkies,blogspot.com

Georgina Clare said...

This is so cool!

www.georginaclare.com
.Georgina Clare.

JoanneD said...

Such a nice colour, love it <3

Gosia said...

I love love this color! and the ring too, it goes so well with this mani!

Unknown said...

Sunt de părere că, lacul de unghii este interesant, iar nuanța de mov mă încântă. Mă duc amândouă cu gândul la o petrecere de Revelion.
Simpatic inelul :)

Ela's Dreams said...

o nuanta splendida imi pare rau de incident :)

Miss Z said...

Frumoasa alegere!

Unknown said...

Ce drăguță e! Urâtă faza cu poșta , eu n-am pățit până acum :(

Alexandra said...

Ce culoare frumoasa :)

Maria said...

Nici eu pana acum :(

Anonymous said...

Azi am avut prima experienta cu un lac cu textura nisipoasa si am ramas placut surprinsa. :) E frumoasa nuanta lacului tau, la fel si inelusul. Pupici!

Mihaela Pojogu said...

ai surprins-o f frumos!

Post a Comment

Don't hesitate to write me your thoughts. I love reading your comments!

Free counters!