Wednesday 23 July 2014

Guepard nail art

Hi,
Today I'll show you my new cheetah print manicure. I did it using one of my new MoYou Nails UK stamping plates and I really like how it turned out. Hope you'll enjoy them as much as I do!

Buna, 
Astazi o sa va arat noua mea manichiura cu print de ghepard. Am realizat-o cu ajutorul unei placute MoYou Nails UK si sunt foarte incantata de ce a iesit. Sper sa va placa la fel de mult ca mie!

The base colour I used is Maybelline MNY 461. It's a very beautiful gold polish, which dries extremely fast.

Culoarea de baza pe care am folosit-o este Maybelline MNY 461 si am achizitionat-o de pe ProduseCosmetice.ro. Este o oja aurie superba, care se usca extrem de repede. 
Va invit sa vizitati site-ul lor pentru ca au o multime de produse minunate pentru unghii, dar si pentru machiaj, par si corp.

With my MoYou order I received the following items:
In comanda mea pe MoYou am primit:
- Image plate 70 / placuta 70
- Image plate 98 / placuta 98
- Image plate 222 / placuta 222
- summer 2014 catalogue / catalog de vara 2014

I did the first manicure using image plate 98. After applying the gold base, I applied a beige polish from place to place, using a sponge. Then I stamped the design using special black polish. I got it from Born Pretty store. The polish was in a set (white stamping polish + black stamping polish) which you can find here for $3,41.

Prima manichiura am realizat-o cu placuta 98. Dupa aplicarea bazei aurii, am aplicat o oja crem pe alocuri, folosind un burete. Apoi am stampilat modelul folosind oja speciala neagra. Am luat-o de pe Born Pretty store. Oja era intr-un set (oja alba + oja neagra pentru stampilat) si il puteti gasi aici, la pretul de $3,41.

Follow me on:

9 comments:

Taitzel said...

superb modelul!

Mădălina said...

Minunata manichiura, iar de inele pot doar sa exclam: Wow! ♥♥♥

Marias Nail Art said...

I like this print a lot - beautiful nail art!

Anonymous said...

vaaai, ador inelele <3!
si manichiura e foarte interesanta

Helena Oops said...

Wow!I love the result on your nails!
The rings are so beautiful!

CC said...

wow! soo gorgeous!! great work!! <3 :D

Deya said...

un model mai deosebit imi place <3

Unknown said...

The cheetah print manicure is so playful and elegant at the same time.
Great work! Lovely blog. :D
Mind to follow each other? Let me know.

http://tasiawijayanti.blogspot.com/
xx

Marya said...

Lovely mani!

Post a Comment

Don't hesitate to write me your thoughts. I love reading your comments!

Free counters!