Thursday 31 July 2014

Green & Red apple inspired nails

Hi,
Today I'll show you my new manicure inspired by apples' color. I'm talking about that moment when they are both green and red and they look really beautiful, so I decided to try this combination on my nails.

Buna,
Astazi o sa va arat manichiura mea inspirata de culoarea merelor. Ma refer la acel moment cand ele sunt atat verzi, cat si rosii si arata incredibil de frumos, asa ca am decis sa incerc aceasta combinatie si pe unghii.

If you remember, a while ago I showed you the nail polishes received from Farmec on my facebook page. I already showed you the pink nail polish here and now I'll present you the other two.

Daca va mai amintiti, acum catva timp v-am aratat ojele primite de la Farmec pe pagina de facebook. V-am aratat deja oja roz aici, iar acum vi le voi prezenta pe celelalte doua.

Daca nu stiati, ojele Farmec se pot gasi acum si online, aici. Pe site gasiti de la produse pentru unghii, par, machiaj, pana la produse de curatenie si insecticide. Nu uitati sa dati like paginii de facebook Farmec pentru a fi la curent cu toate noutatile.


The two polishes used for my manicure are Farmec -Baked apple (green) and Farmec -Feeling special (red). I created the chevrons using nail vinyls from Stickmenails. The 3D bow decoration is from Born Pretty store. 

Cele doua oje folosite pentru aceasta manichiura sunt Farmec -Baked apple (verde) and Farmec -Feeling special (rosu). Am creat modelul chevron folosind vinilurile de Stickmenails. Funda 3D este de pe Born Pretty store. 


Follow me on:

12 comments:

Pink Bijoux said...

Ce nuante frumoase si ce mult imi place fundita. :*

Annie said...

Bine te-am găsit!
Sunt superbe, arată delicios! Nu-mi mai pot lua ochii de la ele!
Te pup :*
http://justbeautyblog.blogspot.ro/

Marya said...

Yummy! Esti foarte talentata la manichiuri, rar sa intru la tine pe blog si sa nu imi placa vreo mani!

Raluca Vintilescu said...

sunt super dragute <3

Unknown said...

Ce drăguțele sunt. Îmi place mult de tot nuanța de verde și fundița de pe inelar :*

Manases Andrea said...

Cat de bine se potrivesc aceste nuanta, nici nu as fi crezut!

Helena Oops said...

Lovely Nailart!
I love the result!

Unknown said...

Lovely combination. Very pretty :)

helena braga said...

lovely!!!

Unknown said...

love coral!!!

Rabia Akhter said...

woww so cute & yummyy <3

Nikolina said...

Oh, love this one! Wish I had any manicuring talent! lol

Post a Comment

Don't hesitate to write me your thoughts. I love reading your comments!

Free counters!