Tuesday 9 October 2018

Pink October

Asa cum v-am obisnuit in fiecare an, o sa incep luna octombrie cu o manichiura roz, deoarece aceasta este luna preventiei cancerului la san. In semn de atentionare, incerc sa port cat mai mult roz pe unghii. Anul acesta am realizat o manichiura roz cu ajutorul unei noi lansari de la Melkior - ojele holografice. Astazi la ora 10:00 s-au lansat pe site noi nuante de oje holografice si am primit si eu doua dintre ele: Holografeel si Holograviolet.
Pentru aceasta manichiura am folosit si oja Rimmel - Hip, Hip, Hooray ca baza pentru unghiile unde am stampilat modelele de pe placutele Bundle Monster BM-317 si BM-321. In final, am aplicat un strat de top coat Seche Vite pentru protectie si stralucire. 

Pe langa aceste doua nuante pe care le-am primit eu, s-a mai lansat si o nunanta Hologranude si doua nuante de farduri de pleoape perlate. 


Zilele trecute am gasit aceasta metoda de examinare a sanilor intr-o revista si va invit si pe voi sa o cititi. Nu ezitati sa va examinati sanii in fiecare luna, este un procedeu important care ar trebui sa faca parte din rutina fiecarei femei.

Follow me on:

0 comments:

Post a Comment

Don't hesitate to write me your thoughts. I love reading your comments!

Free counters!