Thursday 9 August 2018

Melkior - Fluo pink

Vara? Neon? Unghii fluorescente care se vad de departe? Da!
Cei de la Melkior mi-au trimis noua oja Melkior Professional - Fluo Pink si pot sa spun ca m-am indragostit de ea. Este cu adevarat professional si mi se pare de o calitate superioara celorlalte oje pe care le-am incercat pana acum de la ei. Imi place foarte mult textura ei si cum se aplica pe unghii, are o pensula foarte usor de folosit si se usca destul de repede pe unghii. Iar de culoare nu mai vorbesc, este opaca dupa primul strat si extrem de delicioasa. 
Modelul stampilat l-am realizat cu placuta MoYou London - Festive 04 peste doua straturi de  Rimmel - White Hot Love. In final am aplicat un strat de top coat Seche Vite.

Ce spun cei de la Melkior?
Acum ai la dispozitie 5 nuante nou-noute, una mai “dulce” decat alta. Toate sunt disponibile in sticlute de 4,5 ml si 15 ml: 
• Fluo Yellow 
• Fluo Green
• Fluo Orange
• Fluo Coral
• Fluo Pink

Ojele Fluo Melkior sunt extrem de rezistente, asigurand o acoperire foarte buna si uscare rapida.
Cum se aplica? Degreseaza unghia foarte bine cu un Degresant, aplica Sticky Base Coat pentru protectia unghiei, apoi aplica oja Melkior in doua straturi. 
Urmeaza un Top Coat pentru a accentua luciul si a da rezistenta ojei; top coat-ul poate fi lucios, mat, stralucitor sau cu efect de gel. La final, aplica Acceleratorul de uscare pentru a grabi uscarea. 
Sfat: dupa fiecare aplicare se asteapta un minut, iar in cazul unor unghii exfoliate se curata foarte bine zona exfoliata. Unghii deosebite? Manichiura spectaculoasa? Da, cu noile nuante de oja Melkior! 
Oja Fluo Melkior 15 ml – Pret 29 lei 
Oja Fluo Melkior 4,5 ml – Pret 9,90 lei

Follow me on:


0 comments:

Post a Comment

Don't hesitate to write me your thoughts. I love reading your comments!

Free counters!