Sunday 21 January 2018

Bijuteriile Soufeel

Astazi vin cu o discutie lejera de duminica si o sa va vorbim despre un subiect care ne incanta pe toate: bijuteriile. In urma cu aproximativ doi ani am decis sa investesc intr-o bratara si am vrut sa aleg ceva care sa ma reprezinte, o bratara pe care sa o pot personaliza. Oscilam intre Pandora si Soufeel si nu eram sigura ce sa aleg. Exista multe produse asemanatoare dar si produse unice fiecarui brand. Produsele Soufeel erau mult mai accesibile ca pret si la fel de frumos lucrate ca si cele de la Pandora, doar ca pe vremea aceea nu exista site Soufeel in Romania, ci doar site-ul international unde livrarea dureaza in jur de cateva saptamani. Asa ca mi-am achizitionat bratara si talismane Pandora, dar in timp am adaugat pe ea si talismane Soufeel, deoarece a aparut site-ul autorizat Soufeel in Romania. 

De curand am plasat o comanda pe site si vreau sa va arat ce minunatii mi-am luat. Ambele talismane pe care le-am ales sunt din categoria Prieteni si familie si pur si simplu le ador. Vin insotite de un certificat de garantie si conformitate care atesta autenticitatea si faptul ca bijuteriile sunt lucrate din argint 925. M-a impresionat atentia la detalii si finetea cu care sunt lucrate si ma gandesc sa plasez o noua comanda cat de curand. 
Avantajul pe care il are Soufeel fata de Pandora este faptul ca bijuteriile pot fi comandate online. Produsele au venit prin curier, in doua zile. In cazul in care produsele nu va plac in totalitate, le puteti returna legal in ambalajul original in decursul a 14 zile. Dar eu va promit ca o sa va indragostiti de ele in prima clipa. Iar preturile mai mult decat atractive si design-urile unice o sa va traga cu ochiul. 
Daca aveti deja o bratara Pandora la fel ca si mine trebuie sa stiti ca talismanele sunt compatibile, au aceleasi dimensiuni si arata foarte bine pe bratara. Daca nu aveti inca una dar va ganditi sa va achizitionati asa ceva, puteti sa va uitati aici pe site pentru modelele disponibile. Au atat bratari fixe, cat si flexibile. 
Dar sa nu mai lungim povestile, o sa va las cu niste poze, pentru ca nu e asa, o poza face cat o mie de cuvinte?

Urmatorul talisman pe care o sa il vedeti este de fapt un set de talismane matching, pe care il puteti imparti cu cea mai buna prietena, asa cum am facut si eu. Asa veti avea ceva care sa va aminteasca mereu de legatura voastra speciala. Poate fi si o idee minunata de cadou. 

Iar pentru voi, cititoarele blogului meu, am si o mica surpriza care stiu ca o sa va placa. 
Am un cupon de discount pe care il puteti folosi la orice comanda plasata pe site-ul www.soufeelromania-reseller.ro
Cod reducere 10%:  KONA10 


Follow me on:

2 comments:

Unknown said...

In primul rand vreau sa-ti spun ca ai o bratara ft frumoasa. De curand mi-am achizitionat si eu una de la Pandora si acum ca am vazut si de brandul Soufeel o sa mi iau niste charmuri si de acolo pt ca sunt foarte dragute si au un pret mai accesibil. Imi place tare mult talisamul cu pisicile :) merci mult de sugestie si reducere!

Manases Andrea said...

Am si eu o bratara Soufeel si imi place mult calitatea talismanelor! Tare dragalasa este charmul cu pisici!

Post a Comment

Don't hesitate to write me your thoughts. I love reading your comments!

Free counters!