Wednesday 15 November 2017

Fa cunostinta cu noile nuante de ruj lichid mat de la Melkior


E clar, nu ne putem abtine sa colectionam rujuri mate. Ne plac, le folosim zilnic, dau farmec chipului nostru, ne fac buzele seducatoare si ne simtim increzatoare atunci cand le purtam. 
Daca arunci o privire in propria ta trusa de machiaj, cu siguranta vei gasi mai multe rujuri mate. Pe unele le porti zilnic cu tine in poseta, pe altele le pastrezi pentru ocazii speciale. Cert este ca niciodata nu ai prea multe nuante si nu poti sa rezisti tentatiei sub nicio forma. Si atunci apare intrebarea: astazi ce ruj alegi sa porti pe buze?
Iar raspunsul oferit de Melkior este prompt: au aparut noile nuante de Ruj Lichid Mat. Este sezonul lor, poarta-le! V-am aratat zilele trecute pe Facebook si pe Instagram o nuanta noua din colectia lor, iar acum a venit momentul sa va povestesc mai multe, deoarece astazi au fost lansate si le puteti gasi deja online si in magazine.
Gentle, Serene, Wild, Crazy, Taboo, Adorable – sunt cele sase nuante adorabile noi din gama Matte Stain Liquid Lipstick

Este un ruj lichid cu textura mata care confera rezistenta de lunga durata. Se aplica foarte usor datorita aplicatorului cu care este prevazut. Are in compozitie ingrediente hidratante care nu usuca buzele si le mentin catifelate. Mie mi-a placut foarte mult ca nu l-am simtit lipicios pe buze, lucru care deseori ma incomodeaza la rujurile lichide. 

Am avut ocazia sa incerc nuanta Crazy, care este extrem de pigmentata. Este un rosu seducator, foarte indraznet, dar daca acesta nu este pe gustul vostru cu siguranta o sa va placa cel putin una din celelalte 5 nuante noi. Acoperirea a fost maxima dupa o singura aplicare si nu am simtit ca mi-a uscat buzele. A rezistat ore intregi pe buze, chiar si dupa ce am mancat si am baut apa. 

Am si o veste buna pentru voi: Pentru ca abia au aparut pe site, primii 100 de clienti care cumpara un ruj lichid mat primesc un creion de buze cadou. Tot astazi aveti si transport gratuit la toate comenzile peste 49 de lei. Eu zic ca e o oferta buna. Cu 49,90 lei aveti si ruj si creion de buze, livrate direct la usa voastra. 


Follow me on:

0 comments:

Post a Comment

Don't hesitate to write me your thoughts. I love reading your comments!

Free counters!