Thursday 28 March 2013

Curatenia de primavara

*This blog post is only for Romanian readers, as it is a local promotion.

Buna,
Nu stiu daca ati auzit, dar Blogawards si ZorileStore au initiat o competitie numita "Blogger ambasador pentru ZorileStore.ro”. In cadrul acesteia poate participa orice persoana care detine un blog cu vechimea de cel putin trei luni si are mai mult de 10 postari. Daca va intereseaza, gasiti regulamentul aici

Din categoria Curatenia de primavara, mi-am ales o pereche de balerini negri, cu interior din piele (pe site-ul lor, sunt acestia). Pretul lor vechi era 119 RON, ceea ce mi se pare acceptabil. 
Daca nu aveti blog si totusi doriti sa beneficiati de aceasta oferta, va puteti alege unul din produsele disponibile in categoria Curatenia de primavara la orice comanda pe site-ul lor. 

De ce am ales o pereche de balerini? Ii port de cand incepe primavara, pana toamna. 
Exceptie fac zilele calduroase de vara, dar sunt prezenti in serile racoroase ale acesteia. 
Ce imi place la ei? Ca ii pot purta cu orice, de la blugi la fuste sau pantaloni scurti. 
Cred ca ei sunt nelipsiti din gardeorba oricarei femei, indiferent de stilul ei. Astept sa ma contraziceti daca nu am dreptate. Voi ii purtati?

6 comments:

Poisoned Purple said...

Nup, nu am avut niciodata balerini si nici nu as purta pur si simplu pentru ca nu mi se pare ca avantajeaza pe nimeni, dar este doar o parere personala. Sincer, ugg-uri , balerini si bascheti nu as cumpara niciodata, desi balerinii sunt parca cei mai putin neplacuti dintre cele enumerate. Nu ti se pare odios sa vezi un picior cu monturi in balerini? Asta am vazut recent, desi tipele erau tinere...
Imi place blogul tau, il urmaresc de ceva vreme desi nu am comentat pana acum ...

Poisoned Purple said...

P.S. si da, te contrazic: stilul meu nu "contine" balerini. Daca esti curioasa, iti povestesc la ce ma refer.

Maria said...

Sa fiu sincera, nici mie nu imi plac UGG-urile sau baschetii, nici dupa adidasi nu ma prea dau in vant. Dar balerinii chiar imi plac, i-as alege oricand in locul adidasilor. Si da, sunt curioasa sa imi povestesti mai mult :)

Lucica Lazar said...

Sunt foarte draguti si comozi.Sa-i pori cu placere :-*
pupici :-*

Poisoned Purple said...

Oki doki. :) iti atasez linkuri catre 2 poze recente ca sa vezi cam care e stilul meu "urban" si unul pentru stilul mai special, de ocazie. Eu ii spun urban goth primului si goth glamour celui de-al doilea. Asa ma imbrac de multi ani, nu e ceva de moment. Cat despre incaltari, am asa: bocanci, botine inalte, sandale cu platforma, sandale flat romane, pantofi cu tocuri inalte, stiletto sau mai groase. Atat. Adidasii si baschetii exclusiv pentru sala si alergat. Nu imi place incaltamintea care nu scoate in evidenta silueta si nici nu ma simt bine in chestii ca o coaja de ceapa de subtiri pe piciorul meu. Bocancii pe care ii am sunt fie militari, fie rosii de lac, frumosi, nu iti imagina vreo monstruozitate. Anyways, sa-mi zici ce parere ai. :)
http://db.tt/LTx1LNoM
http://db.tt/JZtILF8O
http://db.tt/j6gqgvZB

Maria said...

Avem stiluri diferite si da, ai dreptate, balerinii nu ti s-ar potrivi. M-ai facut sa imi schimb parerea :)

Post a Comment

Don't hesitate to write me your thoughts. I love reading your comments!

Free counters!