Tuesday 13 February 2018

New Melkior Ultrashine Lipgloss SIRENA

Saptamana trecuta am primit noul lipgloss de la Melkior - Sirena. Trebuie sa recunosc ca am fost putin sceptica la inceput, deoarece sunt obisnuita sa port mai mult rujuri cu finish mat. Insa acest gloss m-a surprins in mod placut. O sa va arat mai jos doua moduri in care il puteti purta, atat pe buze cat si pe pleoapa superioara. Mie imi plac ambele.

Prima daca cand am desfacut coletul si am vazut ca este vorba de un gloss nu m-am gandit sa il aplic pe buze, ci pe... pleoape! Imi doream de mult sa incerc 'wet eyelids', deoarece vad peste tot acest machiaj cu efect de pleoape umede si a inceput sa imi placa. Se aplica usor cu pensula si obtii un machiaj de efect intr-un minut. Cred ca este o varianta foarte buna atunci cand nu ai timp de un machiaj sofisticat, dar totusi vrei ceva care sa iasa in evidenta. 
Sirena este un gloss cu foarte multe particule sclipicioase si cu o tenta de mov. Nu este tipul acela de gloss pe care il simti foarte lipicios pe buze si care e aproape insuportabil. Are o textura placuta si vine foarte bine aplicat si pe pleoape. 

L-am incercat si pe buze si din nou, mi-a placut. L-am incercat atat simplu, cat si peste o baza nude cu tenta de mov. In pozele de mai jos am aplicat doar lipglossul, fara niciun alt ruj dedesubt. Finish-ul este natural si merge perfect pentru un 'no makeup' makeup.

Lansarea oficiala a fost astazi, iar pretul produsului este 49.90 lei. Pe langa nuanta Sirena, mai gasiti si nuanta True, cu reflexii aurii. Daca va abonati la newsletter-ul lor, veti primi pe mail un cupon de reducere de 20% pe care il puteti folosi la prima comanda. 

Ce promite noul lipgloss?
-stralucire extrema 
-buze voluptoase fara senzatie lipicioasa
-textura fina si confortabila
-aplicare usoara

Face ceea ce promite? Da, cu siguranta. Eu ma declar multumita de acest produs.

Follow me on:

1 comments:

Manases Andrea said...

Arata minunat, azi am vazut-o la mai multe fete si m-am indragostit. O vreau si eu!

Post a Comment

Don't hesitate to write me your thoughts. I love reading your comments!

Free counters!